Kaunis on olla uudishimulik!

04.04.22

Kevad on tärkamise aeg ning ka Tradehouse puhkeb sel kevadel värvikirevalt õide.

Oleme läbi teinud peadpööritava arengu ja on just õige aeg uueks ning värskemaks välimuseks. Meie lennukad ideed ja suured plaanid nõudsid uut brändingut, mis eristuks hallist massist ja kõnetaks inimesi nii siin kui seal. Just nõnda sündis “Pretty Curious”.

“Kaunis uudishimulik” on ehk miskit, mis võiks kirjeldada nii Tradehouse’i meeskonda kui ka meie kliente, sest üks on kindel – inimesed on tänapäeval positiivses mõttes uudishimulikud ja teevad enne ostu rohkem eeltööd kui kunagi varem. Seetõttu on ainuõige, et ka meie Tradehouse’is oleme parimad iluskeptikud toodete osas, mida klientidele pakume. Selle eesmärgi poole püüeldes teeme klientidega koostööd ja aitame orienteeruda selles kirjus ilumaailma virr-varris, et jõuda brändides, toodetes ja koostisainetes üheskoos selgusele ja parima valikuni.

Värskenduskuuri läbis ka meie koduleht. Me valetaks kui ütleks, et me pole seda hetke juba “aastakümneid“ oodanud. Uus koduleht on kasutajasõbralik ja seal on lihtne orienteeruda, et tuhandete toote seast leiaks igaüks just sobiva. Kodulehe värsket disaini iseloomustavad uuest visuaalsest identiteedist tulenevalt pilkupüüdvad värvid.

Minu käest on palju küsitud, miks me otsustasime Tradehouse’i uues brändingus niivõrd erksate värvide kasuks. Kas selline valik on tingitud mu enda lemmikvärvidest? Absoluutselt! Mu vaieldamatu lemmik on fuksiaroosa huulepulk. Usun, et viisakas must pintsak ja fuksiaroosa huulevärv mõjuvad väga maitsekalt ning toimivad koos garanteeritult.

Sama lugu on kõigi Tradehouse’i  aktsent­värvidega – need lihtsalt toimivad! Ellu on vaja värve, on need siis erksad või mahedad. Hallid varjundid üksi ei tööta ning muutuvad ajapikku igavaks, kuid seda me ei soovi! Hoopis vastupidi, oleme põnevil iga värvispektri tooni osas, mida elul pakkuda on.

Üks Tradehouse’i koostööpartneritest meenutas mulle mu kunagisi sõnu: „Tradehouse on ­palju enamat kui vaid vatitupsud ja Inebrya!“ Ja nii ongi!

Brändi värske nägu annab uue hingamise meie põhikontseptsioonile – olla parim partner nii jaekliendile kui ka iluprofessionaalile.

Värvilist ja põnevat kevadet meile kõigile ning oleme kaunis uudishimulikud!

Laura

Tradehouse tegevjuht