Nautica keskusest
Nautica avas uksed 19. oktoobril 2017, pärast seda, kui varem tuntud Norde Centrum läbis põhjaliku laiendus- ja uuenduskuuri. Nautica kogu renditav pind on 18 500 m² ja seal asub kokku umbes 60 poodi. Nautica pakub turistidele ja naabruskonna inimestele suurepärast ostlemisvõimalust, sest võrratusse asukohta, Tallinna vanalinna ja sadama lähedusse, on ühe katuse alla mahutatud ainus Tallinna kesklinnas asuv Rimi hypermarket, uued vaba aja ja meelelahutusrajatised ning suur valik söögikohti.
Nautica on üks kaubanduskeskusi, mis kuulub ettevõttele Capfield ja mille kujundas Ühendkuningriigi arhitektuuribüroo 3D Reid Ltd UK peaarhitekt Mark Anders.
Capfieldist
Nautica omanikuks on Osaühing Capfield, mis on paljude Eesti kaubanduskeskuste omanik ja arendaja. Capfieldi portfell koosneb kuuest Eesti jaeketist, kusjuures kogu renditav pind on üle 80 000 m², ja arendamisel on veel mitu krunti. Capfieldi portfell on üks Eesti suurimaid, ulatudes kesklinnast äärelinna aladele. Suurimad ankurrentnikud moodustavad portfelli kogu renditavast pinnast 65% ning nendeks on muu hulgas kohalikud ja rahvusvahelised kaubamärgid Bauhaus, Maxima, Prisma, Rimi Hyper, Selver, H&M, KFC, Burger King, Nike Outlet, LPP moetootemargid House, Sinsay ja Cropp, SportsDirect.com, Deichmann, Denim Dream, Jysk, Euronics ning Apollo raamatupoed.